Ընկերությունը

Ես փոքր ժամանակ շատ ընկերներ չեմ ունեցել։Միայն եղել են մայրիկիս ընկերուհիների երեխաները։ Ես շատ շնորհակալ եմ իմ դպրոցին, որ նվիրեց ինձ ընկերներ։ Երբ սկսեցի հաճախել դպրոց, ծանոթացա Հարչի հետ։Նա եղավ իմ առաջին ընկերը և ընկերությունը։Ամեն ինչ անում էինք միսաին։Հետո իմ ընկերները սկսեցին ավելանալ։Շուտով՝ չորրորդ դասարանում, ես ունցա ամուր ընկերություն բոլորի հետ։Այնքան ամուր, որ ծնուդիս օրը բոլորը ինձ համար երգեցին <<Happy birthday>> երգը . շատ հաճելի էր։Մենք մեծանում ենք, ընկերությունը դառնում է ավելի պինդ։ Ես չգիտեմ՝ ինչ հրաշքով, բոլորի հետ լեզու եմ կարողանում գտնել։

Միայն չեմ դիմանա, եթե տարիների ընթացքում մարդու հետ ընկերություն անեմ,  բայց նա վերցնի  ու թողնի ինձ միայնակ։

Հեղինակ՝ Մարի Անանյան

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով