Դուք ինձ համար ընտանիք եք դարձել

Ամբողջ կյանքս մտածել եմ կգա այն պահը, որ դպրոցը ինձ համար իրոք երկրորդ տուն կդառնա, այլ ոչ թե մի սարսափելի տեղ, որտեղ ես չեմ ուզում գնալ: Այս դպրոց  գալուց չէի մտածում, որ հենց այստեղ ինձ կզգամ այնպես ինչպես տանը: Այս դպրոցի ազատությունը ինձ թույլ տվեց հասկանալ, որ այս մարդիկ ինձ համար իրական ընտանիք են դարձել: Ես ծանոթացա շատերի հետ, ունեցա նոր ծանոթներ, ընկերներ: Չէի մտածում, որ երբևէ դպրոցից  տուն կվերադառնամ ուրախ և անհամբեր կսպասեմ հաջորդ դպրոցական օրվան: Չէի մտածում, որ  կսիրեմ դպրոցը այսքա՜ն շատ, բայց երբ հասկանում եմ, որ մի ամսից ամառ, է լացս գալիս է: Միայն այդ մտքից սարսափում եմ: Դուք ինձ համար այնքան հարազատ եք դարձել, որ նույնիսկ շաբաթ և կիրակի օրերը դժվարությամբ  եմ ապրում առանց ձեզ , ձեր պոզիտիվ մտքերի և ժպիտների: Այնքան իրադարձություններ եմ ապրել  ձեր հետ: Ամեն մի օրը, րոպեն, վայրկյանը ձեզ հետ անցնում է անմոռանալի:

Հեղինակ՝ Յանա Սուքիասյան

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով